Veranderd…

In het kader van de algehele restyling van Web-log.nl is vannacht ook deze weblog overgezet naar de nieuwe versie. Zoals te zien is, heeft dit een vrij ingrijpend gevolg gehad: de layout is tamelijk drastisch gewijzigd en ook diverse functies zijn veranderd.

Ik heb deze weblog in de nieuwe versie geprobeerd zoveel mogelijk te laten lijken op hoe het voordien was. Desondanks ervaar de veranderingen als een grote achteruitgang. Daarin ben ik niet de enige, want vele gebruikers van Web-log.nl hebben reeds hun ongenoegen en boosheid laten blijken over de wijze waarop alle gebruikers, zonder een keuze te hebben gekregen en mede daardoor veelal tegen hun wil met de nieuwe versie zijn opgezadeld…

Overstappen naar een andere weblogprovider, zoals ook velen al hebben gedaan, is voor mij echter geen optie, aangezien ik dan alle reeds geschreven artikelen hier moet "achterlaten". Daarom zal ik ook in het vervolg hier blijven schrijven en hoop ik dat de veranderingen mijn lezers niet zullen afschrikken…

3 thoughts on “Veranderd…

  1. Hoi Caspar, je site ziet er nog steeds goed uit. En ga vooral door, want er zijn al zo weinig katholieke weblogs… Maar ik kan me je ergernis wel voorstellen. Mijn lay-out lag ook nogal overhoop en dat heb ik maar meteen aangegrepen om mijn blog eens wat op te frissen. Wel veel werk… (zucht);)
    Ik wens je een goede zondag en succes met de weblog! Groet, Chiara

  2. Hee, is de site katholiek.eigenstart.nl van jou? Ziet er in ieder geval goed uit, zeer uitgebreid! Kan ik hem linken, als hij van jou is?

  3. Hallo Chiara!
    Ik zal zeker doorgaan met mijn weblog en ik wens jou ook een goede zondag!
    katholiek.eigenstart.nl is niet van mij… hij staat hier bij de links, omdat er daar ook een link naar deze weblog staat!
    Hartelijke groet,
    Caspar

Geef een reactie

