1 jaar Katholiek-weblog!

Vandaag bestaat deze weblog precies 1 jaar!

Ik ben er mee begonnen toen vorig jaar het fenomeen weblog een hype werd. Naast meer persoonlijke weblogs zijn er ook vele weblogs over een bepaald onderwerp, dus vandaar de gedachte: waarom geen weblog over het Katholicisme…?!

Inmiddels heb ik al redelijk wat geschreven, zowel over actuele gebeurtenissen, als over meer algemene en fundamentele onderwerpen betreffende de katholieke Kerk het katholieke geloof.

Volgens de statistieken zijn er in totaal in het afgelopen jaar op deze weblog 3295 unieke bezoekers geweest, die goed waren voor 11.088 pageviews. De laatste maanden ligt het aantal unieke bezoekers gemiddeld rond de 25 per dag.

Ik ben blij dat zovelen mijn artikelen hier lezen en waarderen en wil daarom alle lezers hartelijk bedanken voor hun aandacht!

6 thoughts on “1 jaar Katholiek-weblog!

  1. Hallo Caspar, ik heb je website nog niet zo lang geleden ontdekt en bezoek ‘m tegenwoordig regelmatig. Boeiend om zo toegangelijk informatie te vinden. Ga zo door!

  2. Hoi Caspar,

    gefeliciteerd en nog vele jaren weblogplezier! Had je mn mail ontvangen over mijn weblog. Kort gezegd: ik stop daarmee dus de link kan weg. Wellicht keer ik in de toekomst met iets algemeners terug, het werd me allemaal wat te persoonlijk.

    Groetjes en ga zo door,
    Anja

  3. Hee….. gefeliciteerd! Ga door, inderdaad!

    En straks met de nieuwe paketten van web-log.nl wordt het webloggen nxc3xb3g leuker!

    Prettig weekend, Chiara 😉

Geef een reactie

